Wednesday 22 January 2014

It's over.

Assalamualaikum and, err... hi !
Well said, apa khabar semua ? Lama tak dengar khabar.. Al-maklum la a bit busy nak uruskan hal intern sebelum ni.. so di entri kali ni just nak bagitau ain dah tamat my diploma in computer science. Syukur alhamdulillah..

Dengan berakhirnya hari terakhir training di TPM, maka tamatlah sudah pengajian diploma di universiti malaysia pahang. Semoga keputusan intern ni melayakkan diri untuk grad dan lepas untuk kemasukkan degree feb ini in shaa Allah :)

Terima kasih tak terhingga kepada sv industri dan sv ump sebab menjadi penilai diri ini sepanjang berlatihan industri. Thanks to my partner, sharvin, kak ela, aiman dan akak abam yang comel molek hensem bergaya di TPM. Memang sangat membantu lah dan korang baik sangat ! >.<

So dengan rasa tidak sabar terus balik ke kampung halaman di naka sebab dah rindu kat ayah dan adik. Dan buat sementara nak balik sp, so ain bekerja kejap dekat kedai kawan bapak di sekitar naka jugak.. Boleh la buat makan minum ain. hehek

Dan juga, menunggu untuk berkumpul bersama ahli keluarga di majlis pertunangan anak buah ain di changlun. Well anak kak long dan tua dari makciknya (ain).. hewhewhew pada 1 Feb ini in shaa Allah.. kebetulan dan buah majlis tu masa hari raya cina, so kakak kat johor turun padang laa ikut serta. hihik but my beloved sista tak dapat balik laa.. so mesti dia sedih. But nevermind, will make sure on the wedding day you have to come back (or masa tu nanti dah ada kat mesia.. kekeke).

Itu je kot. haha
Because of my passion in writing was so high but still dont get any idea what should I write more and more... so here I am. Hands off :)

Love,
Amila Aina

No comments:

Post a Comment